Apa mot monster på turné!

Ja typ iaf jag är ju inte Rolling stones, jag har ingen "Apa mot monster roddare" med flint och hästsvans som reser med mig.... MEN!
Jag har tre spelningar här framöver och jag tycker att ni ska kika in på någon eller alla av dom om ni har möjligheten. Så här ser turnéplanen ut.

Söndag 14 Mars 16:00 Umeå
Apa mot monster live på röda korsets klädbytardag. I något sorts cafe i centarala Umeå brevid stadsbibloteket byter man kläder med varandra och lyssnar på live musik.

Lördag 20 Mars Gällivare
Markandshelgen i Gällivare är både välkänd och ökänd. Tysken och Nisse i Sound of Gällivare styr upp festen på det lokala vattenhålet Olearys.
Apa mot monster bjuder på norrländska funkiga betraktelser.

Lördag 27 Mars Idre
Reclaim the montain med Gälka Warriors. Årets snowboardevent Gälka warriors tar över Idres pister och bar, inte missa. Självklart vill Apmonstret medverka på detta evenemang
 

Länkar
Apa mot monster www.myspace.com/apamotmonster
Sound of Gällivare http://vimeo.com/6239454 www.soundofgellivare.blogg.se
Idre fjälls blogg http://www.idrefjall.se/Blogg__1053.html/sektion/only/lid/105620
Reclaim the montain på facebook http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=374015836280&ref=ts


Vi ses!

//Apan//



Kommentarer
Postat av: FrankfurterFarSan

Det där vill jag inte missa! Vi ses redan på lördag 13 mars i Umekyrkan med GB´s samt söndag på RK. Gällivare ligger också bra till men Idre är lite avsides. Bon Tournée!

2010-03-10 @ 06:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0