Vi går mot en ny istid...

Idag har jag kört Sonenkoph.. För er som har varit i Whistler så är peak to creek åket snarlikt detta... fast bara sjukt mycket bättre, mer snö, mindre folk, mer pillows och mer pepp..

Skulle tro att det var den bästa skogsåknings dagen jag någonsin har gjort. Drog runt med två duktiga skidåkare som heter Adam och Ludde , två sköna dudes med karlstadsdialekt.

Glidit runt i stora öppna, branta skogsgläntor med bottenlöst puder och slängt iväg bs air´s och stalefishar på stora fluffiga pillows.. Många apskrik har det blivit idag spontana yeeeäääs! som ekar mellan träden.

Nu är jag heeelt slut måste vila mig..

Vi hörs 

//Apan//

Kommentarer
Postat av: Nickis

härligt!!!!

2009-03-12 @ 20:37:28
Postat av: FarSan

Idag är det Fredag 13 så jag funderade en stund innan jag vågade kliva ur sängen. Ta det försiktigt du med Lieber Sohn.

2009-03-13 @ 07:27:00
URL: http://apanfarsan.blogg.se/
Postat av: Ödalen

Fy fan vad du har det bra!!!!!! Jag är inte lite avundsjuk här i ett slaskigt Götet...

2009-03-14 @ 04:20:16
Postat av: Sallad

Vilken tajming du fick med fluffet. Ät på så syns vi i Idre.

2009-03-16 @ 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0