Kvinnor och Choklad

Vad är grejen med tjejer och choklad, varenda kvinna och flicka jag har träffat är barnsligt förtjust i den ädla gobiten från de bruna bönorna. Johan sunkan sunqvist sa en gång till mig att alla bråk du kommer ha med en kvinna går att lösa med en ostmacka. Man får aldrig låta dem bli hungriga de är då de blir farliga. Ha ha tänk om det vore så enkelt men någon sanning ligger det iaf. Det finns situationer där smockan hänger i luften och då gäller det att fort kasta fram en japp, coco eller för finsmakeren en lite lyxigare belgisk chokladbit

 
El perro del mar -Candy
En tjej som kallar sig för El perro del mar (Hunden från havet borde det bli) har gjort en låt om det här fenomenet.
Så ladda upp med en stadig godis påse denna fantastiska varelse som kallas för kvinnan är lika underbar som lynnig och slug och när blodsockret sjunker blir hon ilsken och sur

//Apan//

Kommentarer
Postat av: stiven

hehehe... han är en mkt klok man sunkan.

faen hade jag vetat det där innan det tog slut med exet så.

2009-01-28 @ 16:12:55
Postat av: apa

Ja eller hur Sunkan har säkert en hel limpa smörad och klar för eventuella missförstånd.. Jag menar han blir ju tom farsa snart så smörgåsmetoden har varit framgångsrik..

2009-01-28 @ 18:30:15
URL: http://tyskaapan.blogg.se/
Postat av: nickis

Jag känner till fenomenet. Fick ostmacka och choklad nyss till kvällsteet. Det lägger sig som bomull i magen och ger en god sömn och ett stort lugn. Tänk barn gör inte alltid som man säger men ofta som man gör!!!!

2009-01-28 @ 21:26:50
Postat av: Malin

Du är en bra bit på väg nu, Johan! Du har ju klurat ut hemligheten. Choklad gör det mesta bättre. ;)

2009-01-29 @ 00:11:12
Postat av: FarSan

En fråga: Om man är ensam och lite deppig är det då en korvmacka (limpa med falukorv exv) tillsammans med varm mjölkchoklad som är fixen? Ibland när man är i andra delar av världen så känner jag iaf ett otroligt korvsug.

2009-01-29 @ 13:59:47
URL: http://apanfarsan.blogg.se/
Postat av: apan

Ja det låter ju smaskit... De där afrikanska hamburgarna var ju en hitt annars..

2009-02-01 @ 10:52:28
URL: http://tyskaapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0