Bläck på ditt blad!

Jag är själv en stolt medlem i Klubb Kniev. Jag har en Lappkniv tatuerad under fotknölen. Erik Pavasson gjorde den på mig. Det var första gången han höll i en tatuernings maskin men den åttonde lappkniven i klubben.

Just nu är vi 24 stycken kniev gaddade tappra gossar, jag skulle gissa att det finns fler Moraknievar för tillfället. Men lappkvinvarna är på strak frammarsch. Alla tatueringar är gjorda på och av glada amatörer under det vakande ögat av en bladig professionell tatuerare som går under smeknamnet Gonzo.

Det är ett gäng fina gossar som har gjort plats för en liten taggig kniev under sin fotknöl. Så sänk blicken ned mot golvet nästa gång du sitter i bastun du kanske har en kniev kamrat brevid dig. Det är inga damer som har nappat ännu på kniev gaddningen men det är nog bara en tidsfråga innan vi får se ett snitsigt "ladyblade" på en modig ung dam.



En samling vassa knievar


Erik P spinner loss på mig med nålen som gick under öknamnet köttplogen aj aj


Mackan P och Mackan T bytte samiska Niibis med varandra


Min färdiga kniev, jag svettades sedan ut hälftat av grafiken i bastun och snowboardbootsen
Det står nu mera "Lappi I"


En grafiker som heter Marc Strömberg har tagit kreativt tatuernade till nästa nivå, Han har nummer tre av sin egna tidning "Tare Lungt" intatuerad runt sitt lår. Där går det att läsa intressanta artiklar om x-kromosoner, jättebläckfiskar och pandor eller lösa en rebus om du lyfter upp hans shorts byxben.. Informativt underhållande skulle jag säga.... tare lungt Marc!

Läs senaste nummret av Tare lungt här

//Apan//

Kommentarer
Postat av: FarSan

Jag undrar bara, vem bjuder mig på en fotknölsknivtatuering (observera sammanskrivningen, jag är bra på sånna).

Jag har foten i Norrbotten under andra 1/2 mars och sedan maj - juni.



//Signatur: Förväntansfull Quadruppeltonåring//

2009-02-27 @ 22:12:39
URL: http://apanfarsan.blogg.se/
Postat av: Apan

Ha ha ja du är kul du farsan... Du måste ju hitta en kompis att byta tatuering med kanske Tysken är intresserad han snackade om att han vill ha en tysk kork kniv på fossingen..

2009-02-28 @ 10:19:52
URL: http://tyskaapan.blogg.se/
Postat av: tegis

Apa... Är gonzo det norrländska namnet på bozo? ;) Allt väl i alpluften?

2009-03-02 @ 21:06:30
URL: http://blog.gwarriors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0