Award Tour!

Den 2a Mars flyger jag från Gällivare till Innsbruck och drar ut på en snowboard turné till och med den 20 Mars.
Vore kul att hälsa på Marielle i St Anton, kanske åka till Italien det är mycket snö där. Planerna och ideerna är många. Så det är bara att packa väskan igen...

Lappland i all sin ära men just nu är det 30grader kallt. Snart sitter jag och läppjar en espresso och ser ut över de snötyngda europeiska alperna med vårsolen stekande i nyllet oj oj så grymt peppad

Jag återkommer när jag har mer info...  Här är dagens resepepp låt Award tour med A tribe called quest



Här står jag och fluktar in några fina lines i Mayerhoffen, det är nått i den stilen jag hade tänkt mig..

//Apan//


Kommentarer
Postat av: nickis

Härligt det låter i denna kyla. Vi ser fram emot nya reserapporter. Kram och tack för senast!!!

2009-02-18 @ 20:21:59
Postat av: Pooví

Vi väntar med öppna armar där nere i puderbergen.

Glöm inte sovsäck & handduk.

Puss

2009-02-19 @ 22:57:56
Postat av: FarSan

Det var en bra idé! Vi kom just hem från en turné som vände i the Gambia. En vecka och fyra hotell hann vi med, mycket intressant. Nu ska jag varmduscha bort afrikas terracottafärgade damm, så då blir jag väl blek igen.

2009-02-20 @ 19:53:54
URL: http://apanfarsan.blogg.se/
Postat av: FarSan

Var är du nuförtiden? Vi har väntat flera timmar på en rapport. Jag blir TAPpad i natt mellan DKR och LIS men kanske dyker upp på ARN.



Weisswurst mit Senf! Knödeln!

2009-03-03 @ 10:51:03
URL: http://apanfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0