Mitt ludna nylle...

Sitter här och odlar skägg och väntar på att Jon Blund ska slå mitt huvud i väggen så att jag somnar.

Det går ganska bra med mitt skäggodlande tycker jag. Skulle väl säga att jag nu ligger på en light Peter Eriksson nivå men med tiden kan jag vara uppe i en Band of Horses, Bin laden style.

Undra om det går att köpa mustachvax eller om sådana produkter har gått ur tiden i sällskap med sockertoppar och bröstkarameller?

Nu när jag tänker på det har ju alla framstånde snubbar i historien varit mer eller mindre skäggiga den där ludna 2008 år gamla karl från Nazaret. Jesus Kristus hade ett rejält skägg sägs det och många verkar ju uppenbarligen digga hans stil.

Jag kanske skulle starta en sekt som kan matcha mitt nya skägg? Jag och mina lärjungar ska isolera oss i tyskens källare i väntan på nästa apokalyps.... Nää nu är det dax att gå och lägga sig innan hybrisen tar över


Fråga Promo och Pippis pappa det är snyggt att var luden runt truten..

//Apan//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0