Hundfjället med Tegis och Tysken

I lördags anslöt Tysken och Tegis till den pågånde snowboard-turnen. Under natten hade det fallit en dec pudersnö på sälenfjällens flacka pister. Det får inte vara för mycket snö då går det inte att ta sig ner kullarna...

I vart fall så erbjuder hundfjället lite mera lutning och går man några hundra meter går det att hitta rolig skogsåkning. Både Tegis, Tysken och jag var ivriga som små avelshingstar framför och bakom kameran och här är resultatet.
Tysken är jätte stor jag och Tegis är lite mindre
Tegis kastar sig ut i det mjölkvita landskapet, Jag är mer reserverad å kollar på
Kränga ut en Bs Air på en wind lip det gillar jag
Tysken nyper tag i nosen med sina små knubbiga händer
 Ap-skutt i skogen
 I skogen bor det troll och Apor som gör nose bones.
 Freddy trivs i skogen där kan han slappna av och glömma livets problem
 Jag trivs också i skogen där kan man hänga i luften som en krabba
 Fälla ut landningsstället
 Eller göra en fs 360 nosebone bland barr och stubbar

//Apan//


Kommentarer
Postat av: Tegis

Sweeet... sälen är kul när man hänger med världens bästaste cruw!! GälkaWarriors!! nu du tysken väntar man med spänning på en postis från Idre för vi var väl där oxå eller var det bara sälen..? hehe piis

2008-03-04 @ 00:44:21
URL: http://www.gwarriors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0