Jag lättar snart..

Sitter här på universitetet och väntar på att min lärare ska komma och godkänna mitt arbetsprov. En artikel som jag har satt ihop i indesign. Detta är det sista jag har kvar att göra på den här kursen, sen är jag en förhållandevis fri man.

Jag har just bokat en resa till Stockholm på söndag, där ska jag hälsa på mina systrar och kompisar.
På tisdag bär det av till Munchen och vidare upp till Zillertal. Där ska jag hooka upp med Backman och sladda runt på berget. Det är dax att ge sig av på ännu en snowboardturne.

Det är mitt oroliga zigenarblod som bubblar i ådrorna. Jag måste ut på turne igen, så jag packar min bordbag full med det jag behöver och ger mig av mot nya äventyr. Hoppas snowboardgudarna ler mot mig och jag belönas med djup pudersnö, solsken och ett peppat crew att åka med.

 Syster kajsa ska jag hänga med i sthlm på måndag.
                                   (å Stina men hon är inte med på bilden)
 Bs airs ska tweakas på allt som kommer i min väg. Mooooooaaa!

Tack för den här gången Umeå nu är det dax för apan att sladda vidare..

//Apan//

Kommentarer
Postat av: Apan

Jag fick godkänt just så nu packar jag ihop mina pinaler..

Chibby!

2008-01-18 @ 16:01:10
URL: http://tyskaapan.blogg.se
Postat av: nickis

Gratulerar nu är du en fri man. Krama syrrorna från mig och Lasse. Hoppas vi kan ses framåt våren när solen börjar skina även i Norrbotten

2008-01-18 @ 16:50:51
Postat av: FarSan

Willkommen in Deutschland, //Vati//

2008-01-19 @ 19:06:25
URL: http://tyskaapan.blogg.se
Postat av: FarSan

Nå, har du landat på någon alp i kväll? Om så hoppas jag det finns snö där för här i "norr" i Frankfurt är det bara vårblommor.

2008-01-22 @ 22:59:00
URL: http://tyskaapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0