De e mycke nu!

Hellow tyskaapan läsare, det är jag som är tysken (jag kallas så eftersom jag har 50% tyskt blod som rinner genom mina små små ådror) och jag brukar också blogga här

Dock har jag den senaste tiden varit en mycket mycket upptagen och stressad liten man, ni vet ibland har man perioder då man liksom gliden in i nån slags annan värld där bara en sak gäller, kanske låter girigt men jag har en massa projekt som jag verkligen vill lyckas med och till det behövs all tid som jag kommer över!

Hoppas det lugnar ner sig om nåra veckor så ska bjuda er alla på ena riktigt smaskiga inlägg, har nämligen ett par saker jag vill dela med mig av hehe!

Gå gärna in på klubb Köln bloggen och smaka av musiken och har ni dessutom vägarna förbi Umeå den 2 maj ber jag er infinna er på Plaza där jag och min vän Pär kommer bjuda på det bästa av musik!

Nu tillbaka in i bubblan.....majouuuuuu!!

image237

Kommentarer
Postat av: Poovi

Ett av tyskens projekt är att han ska bjuda hela GW crewet på lyxkryssning med paraplydringar och tennisbanor, nu när vi börjar bli oldboys. Så vi förstår att du är en upptagen tysk =)
kram

2008-04-25 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0