M-ward häller bensin på lågorna...


M ward är en ny bekantskap för mig, han kommer från Portland Oregon och har mest suttit uppe på sin vind och lyssnat på gamla stenkakor från femtio talet när han inte spelar in musik. Jag tycker att det hörs att han har någon sorts Lois Armstrong, Buddu holly sång på gång... Fin låt  i alla fall. Speciellt ekot på munspelet, när jag och Pär hade en replokal vred alltid Pär upp ekot på max på vårat gamla pa, gnarly var det riktigt gnarly. Så ja det här kan nog var något för dig Pärta...

//Apan//

Kommentarer
Postat av: FarSan

Lyriken kan man som jag också ta till sig, ever lasting type of song. Fyndat igen Johan!

2009-02-12 @ 00:22:48
URL: http://apanfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0