Påskgästinlägg från Kajsa en tjej med hjärtklappning

Nu har jag landat, på påsklov i Gällivare har jag installerat mig i Tysken och Apans residens. Efter en natt på jobbet flög jag upp i morse. Vi drog i gång i ett rasande tempo med styrke och löpträning på kupan. Allt var sig likt där sedan början av 90-talet då jag var stamgäst. Sprang en halvtimma på löpbandet och kollade på hemmafru-TV. 

Jag tog sedan igen alla tappade kalorier med en pizza hos en kompis där jag kände mig som hemma och somnade på golvet. Sedan brakade det åt h-vete, nästan iaf. Råkade sladda i diket då jag hämtat Johan på jobbet. Vi fick våra små hjärtan i halsgropen men klarade oss oskadda. En snäll man drog loss oss och nu sitter vi här och varvar ner med en kopp mint thé. Det har snöat hela kvällen och jag hoppas att orion kan ta oss till Dundret i morgon, Det ser lovande ut trots allt!

//Karin//

Kommentarer
Postat av: AK

Hjärtklappning...huvva vad läskigt.

Det har man ju råkat ut för med jämna mellanrum längs livets tuffa vandring...



Hoppas syster Karin får vila upp sig ordentligt nu i händerna på Tysken och Apan. Ha en trevlig påsk alla vänner!



Önskar man kunde ha fått deltaga i Grungen...men kanske nästa år..!!



Peace out!

2009-04-10 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0