Roger pontare ringde....

Jag och David Larsson satt och snackade här i dagarna om att vi borde börja köra lite mer inuitmode uppe i pisten. Tänk att göra en Mc twist i en eskimo parka eller en Bs air i en hemslöjdad läderjacka med renhorns detaljer..... Vilken naturupplevelse.

Jag vill droppa in i halfpipefinalen i en David crooker mössa med rävsvans och spela på trolltrumman nere i målfållan. Här är några nya heta outfitts som jag tror kommer vara helt rätt på berget i vinter...

Nått för den aktive unge brädåkaren som gillar sälspäck och bygger en tipi i Kläppenparken.

//Apan//

Kommentarer
Postat av: stiven

hehehehe!!! vart är kungsörnsmössan då?

själv ska jag köra omkring i en labradordräkt.

2008-10-26 @ 16:31:35
Postat av: FarSan

Varför inte våtdräkt så klarar ni båda brädsesongerna i samma outfit. Dessutom pågår ju climate-change i riktning badbyxor=våtdräkt. Man är även infektionsskyddad om man bär en sådan, fast jag blir ju inte FarFarFarsan med sådan klädedräkt och det vill jag inte gå miste om!

2008-10-27 @ 00:01:51
URL: http://apanfarsan.blogg.se/
Postat av: apan

Ha ha just det kungsörnsmössan det skulle vara en höjdare. Ba gröpa ur en kungsörn och spänna fast den på skalpen blir ju tufft på afterskin d... Våtdräkt är inte ett alternativ i Gällivare i Januari men kanske i maj.. fast då vill man gärna lufta sin vilsvinsväst...

2008-10-27 @ 20:25:09
URL: http://tyskaapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0