Min zigenar livsstil

Nu håller jag på att packa ihop mitt pick och pack, drar till mammans stuga för bastubad, grillning och bad i den iskalla bottenviken med Tegis, Maja, Stiven och MCP.

Sen blir det Umeå på Lördag, busa och dricka öl.. Landar i den kungligahuvudstaden på söndag kväll antar jag kommer jobba där i tre veckor. V 25 är det dax att borra i berget i LKAB´s regi

Vi ses där ute.. Jag säger som tysken brukar säga Life is goood

Avslutar med en bild från i vintras som som inte är riktigt lika ball som den förra men ganska ugly och rolig..
Måste vara Sm i Vännäs en cab 9 från finalen tror jag att det är..

Fluktar in landningen och styr med tungan

Kommentarer
Postat av: AK

Ögonblicks moment..!!:)

2008-05-26 @ 20:40:37
Postat av: FarSan

Då känner vi lite samhörighet vi gubar utan fast adress. Planeten är till för oss resande. Jag uppfattade att Johan börjar komitta till en termin i Dakar för French school och Surf.

Jag vet inte vad hans stake holders säger om det? One is up!

2008-05-26 @ 23:59:45
URL: http://apanfarsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0