Häj Blogg!

Its been a long time i shoulent left you whitout a blogginlägg to step to... stäp to stäp to

Ja det har liksom inte blivit så mkt bloggande den senaste tiden. Inte för att jag är trött på livet och låst in mig i en källare.. Näää jag är nog en rätt glad skit. Har jobbat nästan 90 timmar förra veckan så det rätt intensivt.
Idag var min sista dag på Lkab, imorgon börjar mitt nya jobb ute på Aitik ska borra nedåt istället för uppåt. Det sägs att det är lågkonjuktur men jag verkar ha hittat en bra räkmacka att glida på..

Spelar även en hel del musik och försöker klura ut nya melodier på min Ibanes gitar till framtida gnarly boys jams..
Men också till mitt nya solo projekt som går under arbetsnamnen "Apa mot monster" har gjort en tre låtar som jag tänkte spela in i sommar hos Hakkas Rik Rubin David Väyrynen... Det är svårt att skriva låt texter. Hitta balansen mellan att vara klyschig och pretantiös. Men det svåraste är väl kanske att besegra sin egna självkritik... som sagt Apa mot monster...

Men framförallt är det kul jag ser fram emot att släppa ett svängit gitarr nr med bror duktig filosofi lyrik på...
Fan nu ska jag sluta vara så jävla själv ironisk, nu ska jag vara friggin Torsten Flink.

Nä det kommer aldrig gå det blir ett apflin och tappa bort allt jag äger i vanlig ordning..
Oj oj dax att gå och lägga sig... Det snurrar i min skalle.


Natt!

//Apan//

Kommentarer
Postat av: Toski

Det låter bra Jobbo. Har ni kört repjanne?

Jag har hittat mig ett slaktar jobb i Nord Norge, kanske inte det mest glamoruösa men bra betald.



Live long and prosper

2009-05-28 @ 14:16:22
Postat av: FarSan

Något positivt kommer att hända dig och ganska snart. Det var helt uppenbart senast vi sågs förra veckan. Du har ju inte tappat bort en enda pryl medans vi var på Anören, jo men var är mitt nya vattenpass? Har jag själv glömt bort det i buskarna? Har du någon aaaning om var det ligger?



Iaf så flyttar du sten som en redig gruvis, jammar diskret med guitarr och munspel och ylar högt i ensamhet i bastun, hördes ända in i stugan. Det blir nog justa låtar av det. Som farsa kan man inte vara annat än mycket glad åt vårat Läger.



Kram!

2009-06-02 @ 00:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0