Fink... A sort of revolution



Ohoj blev tipsad av tysken om denna fantastiska låt som han tyckte att jag borde lägga in i ap-repertoaren.
Det gör jag gärna om jag klarar det, ska klia mig i huvudet och pilla på gitar strängarna..

Otroligt skön låt i alla fall. Denna britt som kallar sig Fink precis som den lilla fågeln har skivkontrakt med ninja tunes. Ett bolag som jag mest  förknippas med drum n bass och tripp hop...

Den här sortens svävande souliga gitar plockande musiken är något som kommer snurra mkt i min playlist iaf

Mkt nöje

//Apan//

Kommentarer
Postat av: Tysken

Detta kan bli en ap-hit var så säkra!

2009-05-12 @ 00:33:56
Postat av: FarSan

Din version blir spännande att höra. Budskapet gillas av oss "Old Commis".

2009-05-13 @ 02:20:31
URL: http://apanfarsan.blogg.se/
Postat av: Nickis

mcyket skön, borde man lägga den på lager?

2009-05-14 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0