Det gör inget annat än snöar

Jag tror att det kom 80cm i natt... Vi var uppe med den tredje första kabinen i morse.. Runt om i dalen small det från lavin sprängningar... Helt sjuk puder dag.... bottenlöst.

Nu ska jag laga vegetariska wraps sen ska jag göra en Östertikisk skidshow. Det blir väl typ fackel slalom och fyrverkerier och så ska vi köra en något hopp... Kommer bli lajbans..

Ska förska hinna blogga lite mer.. har bara så fullt upp med att ha lajbans... moha ha ha LAJBANS!

//Apan//

Kommentarer
Postat av: Nickis

Vad härligt det låter. Längtar efter att få fler rapporter. Kram

2009-03-11 @ 19:33:42
Postat av: AK

Låter som one hell of a time..!!:)



Men kom ihåg att dom snödränkta bergen kan vara livsfarliga om man åker på fel ställen...Keep it safe monkey boy nd co.



Peace!

2009-03-11 @ 21:27:58
Postat av: AK

Låter som one hell of a time..!!:)



Men kom ihåg att dom snödränkta bergen kan vara livsfarliga om man åker på fel ställen...Keep it safe monkey boy nd co.



Peace!

2009-03-11 @ 21:29:46
Postat av: FarSan

Ha en fin fortsatt semester.

2009-03-11 @ 23:10:03
URL: http://apanfarsan.blogg.se/
Postat av: Stina

Ha det så bra i dina Alper, men passa dig för de där drivorna. Kram

2009-03-12 @ 09:08:42
Postat av: Toskitoskilito!!

Det där låter inte helt fel Herr Blapa.



Let it flow..!



Dr Tub

2009-03-12 @ 10:52:51
Postat av: Apan

Ha ha kul att höra av er allihopa.. jepp har på mig transivern och försöker hålla koll och så åker jag ju med folk som har koll på terrängen.. Nu måste jag snarka imorgon ska vi göra Langen framröstad till ett av världens tio bästa skogs åk..... och förhållanderna är epilipiska! Mooooaaaa!

2009-03-12 @ 23:44:16
URL: http://tyskaapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0