Hälsningar från Tyskland!

Hallå kära vänner, vänners vänner, familj och er jag inte känner! Jag är kvar nere i Tyskland och stannar ett tag till, detta är för bra för att lämna för tillfället. 

Tiden jag har varit här har berikats av sanlöst mycket bra musik i live form, bra mat, nyfunna vänner från hela Europa, öl, kärlek, skratt, regn, sol och därtill en massa nya anekdoter som kommer att berättas vid lägerelden i norrland!

Här kommer lite random bilder:

 Meltcrew!
Melt området!

With Lasers!

Mer lasrar!

 Goodbye UK buddys!

 Matlagning i Köln!

Hej från Roncalliplatz!

Här några minnesvärda konserter från Meltfestivalen:

 
God natt //Tysken//

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guja mkt bus där anar jag. Många pojkar med starka drycker i nävarna många glada tyskar med korv i truten..



Aphex var konstigt och fint... Lät lite som gamla Dj shadow grejer...

2009-07-27 @ 18:44:37
Postat av: Tysken

det är Squarepusher - Bleep Street !

2009-07-27 @ 20:42:58
URL: http://tyskaapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0