Året är 2008 äntligen kan du leka gud och designa en kuk...

Kom just hem till mitt hem där jag bor, hemma hos tysken... Tyskaapan vi kan helt enkelt inte få nog av varandra verkar det som. När vi inte bor tillsammans så åker vi på semester till Afrika och turistar bland afrikanerna..... Tillsammans

Om vi ändå hade varit bögar då hade det kanske varit fullt naturligt att umgås så här mycket men det är vi inte och kommer knappas att konvertera till den läggningen. Det finns ju på tok för många fina katter där ute för att inte vara hetrosexuell. Inget emot bögar men jag är helt enkelt inte en av dom

Anyways Tysken satt och spelade Super mario på Nintendo wii och snusade när jag kom hem. Själv har jag aldrig varit mycket av en tv-spelare. Senast jag höll i en kontroll klarade jag inte första banan på Ice climber det var ju någon gång på det glada 90-talet.

Iaf så läste jag en spelresension i Rocky idag. Tydligen har det kommit ett nytt spel där du börjar som en encellig organism på en en planet, går igenom evolutionen och den industriella revolutionen ända tills du är nog utvecklad för att bygga ett rymdskepp och flyga ut i rymden och utforska galaxen. Du kan med andra ord leka gud och utforma vilken sorts varelse som helst i dennna värld.
Men vad har självklart 90% av alla spelare utvecklat för sorts figurer då? Kukar..... små och stora kukar i varierande färger, former och styvhetsgrad som vandrar runt på den här planetet och interagerar.


Ha ha ha det säger en del om det mänskliga psyket, omgivningarna har förändrats men vi hade lika gärna just kunnat lämnat grottan... Back in the days hackade vi ut enorma stenpenisar för att hylla gudarna nu gör vi digatala kukar av ettor och nollor på våra sience fiction datorer.


Jag tror förövrigt att det var ett av de första orden jag lärde mig att skriva efter jag lärt mig att stava mitt namn....  Jag skrev KUK... I en meter höga bokstäver på garageporten. Här är några som har tagit den grejen till nästa nivå...
 
//Apan//


Kommentarer
Postat av: pava

Du skulle lagt in en bild på Eifeltornet, världens största fallos. Svensson är förövrigt i Paris nu och umgås med sin homosexuelle kompis Jean-Pierré. Enligt av jag har hört ska dom hitta på en massa "bus" tillsammans..

2008-10-23 @ 17:38:46
Postat av: FarSan

Käre Son! Du börjar få gubbsjuka tror jag: Först helskägg, sedan mucka gräl på krogen med hänvisning till gamla goda dagar och slutligen en massa teorier i ett ämne som brukar belysas av antingen mycket unga - eller gamla män. Vad är nästa utvecklings - avvecklingssteg? Jag ser med förfäran och nyfikenhet fram mot nästa inlägg på bloggen.



Här är dagen solig och skön och jag ska än en gång leta efter Ibra och Mour vid shacket alldeles strax för nu är vinden nordlig och det bör vara fint swell. Ha en skön helg och gör inget du ångrar på måndag.

2008-10-25 @ 18:18:42
URL: http://apanfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0