Tyska huvudkontoret!

Jag har varit nere i Tyskland och närmare bestämt Köln i 10 dagar och kom hem för nån vecka sedan, anledningen till denna resa var jobb. Tyskarnas arbetsdiciplin är inte av denna värld och det smittar av sig så fort jag landar på tysk mark, men jag försöker inte låta bitter utan vill mer framhäva hur fantastiskt det är att jobba hårt, fråga Toine Rapp, även fast han kanske har blivit slöare sista tiden!

Hursomhelst är det länge sedan jag har haft så mycke tal, siffror, rabatter, inköpspriser, försäljningspriser, valutatillägg, dokument, telefonnummer, faxnummer, prislistor, förfrågningar, offerter, fakturor och namn i mitt lilla huvud, dessutom hur alla papper skall föras in i rätt pärmar osv.

Nu ska jag ge er en liten insikt hur det ser ut nere i det tyska huvudkontoret!

 
  Mycke pärmar, kataloger, papper och prislistor!

 Det är dock en belöning att få lägga sig i denna säng varje kväll!

//Tysken//



Kommentarer
Postat av: FarSan

Ich sehe sehr viele Ordner, Aber doch wenig ordnung. So was soll es nicht in Detschland sein, das ist klar, oder?

2008-11-27 @ 14:51:02
Postat av: Tysken

Ordnung ist alles mein Freund!

2008-11-27 @ 15:07:26
URL: http://tyskaapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0