Jag är ledig så vi reser om möjligt ännu längre norrut...

Ja men vi drar väl till Kiruna imorgon bara så där...! Det är slopen open och Jag, Dave, min nyfunna tremänning och Galla packar oss in i ap-mobilen och rullar norrut. Senast jag var i Kiruna var i sommras på Kirunafestivalen. Såg det Hives vill jag minnas det var som Mora träsk på knark mycket klappa händerna när du är riktigt glad och spotta på scenen.

Vi ska bo hos familjen Bontron den här gången (hälsningar till Tysken och Karin) ska bli mkt intressant.. Hela helgen är det snowboardsmisk i Kirunas park. Sen på lördag så kanske man kammar skägget och går på Arran och bryter arm eller vad man nu kan tänkas göra där.. styrdans någon?

Från den här avfyrnigsrampen ska vi skjuta iväg Björn Lindgren till månen... i en burtonraket..


I den här grusgropen har det byggts några hus, fler och fler anslöt och i dag har vi staden som samerna kallar för Giron


Ta mig dit Kiruna!

//Apan//

Kommentarer
Postat av: Dave

oj oj de kommer att bli smuuudh, hoppas s-dog komme rå smuuudahar med oss

2008-11-14 @ 00:52:21
Postat av: Anonym

Faan, du är illa ute käre son! Du vet väl att vi Malmbergare brukar säga att: Kinurra är vackrast i backspegelen. Ta med dig en pallplats och en till ryggsäck, det behövs alltid.



Lycka till i säsongspremiären!

2008-11-14 @ 02:09:33
Postat av: stiven

yeah man! håller med FarSan dock kiruna e vackrast i backspegeln;) hoppas ni rip the shiat däruppe.



Jag får njuta av min ortros å hoppas på att förstoppningen släpper snart:)



peace bros

2008-11-14 @ 12:48:18
Postat av: Karin

Jag håller andan i sympati ;-)

2008-11-14 @ 13:11:47
Postat av: FarSan

Stiven, ta en Poison Jassa så ordnar magen sig. Ät den helst från samma fat delat med sju skitiga senegaleser och utan bestick!



Kanske Johan bör bjuda Kinurra-Crew på samma behandling så han får en sportslig Bonne Chance.

2008-11-14 @ 15:15:11
Postat av: Toski

Är du och Galla tremänningar?

2008-11-14 @ 19:32:50
Postat av: nickis

Grattis till din fina placering 2:a plats NSD som vanligt på plats. Resultatet visar tydligt att gammal är bäst!!! Bra för självförtroendet när skägget börjar växa att takterna sitter i.

Kram från Mor

2008-11-15 @ 20:15:04
Postat av: Sara.

heej:) allt bra med dig?

hoppas du får en toppen helg!

2008-11-15 @ 20:21:18
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0