Bönne besök i Idre med Tegis!

Vilken episk roadtrip jag har ute på, detta inlägg är inte kronologiskt utan skulle ju egentligen vara innan Apans inlägg från Hundfjället eftersom jag och Tegis åkte dit efter att vi varit i Idre.

I Idre har jag nämligen en mycket fin och god kompis som heter Bönne, han är en sån där high-roller som chefar över alla restauranger i Idre och just honom var jag och Tegis och besökte.

Vi bodde i hans mycket mycket fina kribb, åt fantastiskt mat från hans restaurang, åkte i det mycket fina området och drack i deras mycket fina bar.

Vårat färdmedel: Audi A4 Quattro Turbo Dielsel årsmodell 2008!!

 Jag och Bönne!

Jag tycker det är häftigt att sladda!

Smiska pipe e fint det med!

Tegis gav pipen sjukt mycket smisk!

Bönne och Tegis loungar i köket!

Pizza-slafs!

 Tegis gillar att hoppa nerför klippor!

Vad många inte vet är det är sjukt nära till Stockholm från Idre!

//Lemke//


Kommentarer
Postat av: FarSan

Att kalla sådana Wheels för "färdmedel", och det ska komma från dig Markus? Bist Du totalverruckt? Das ist aber ein ganz tolles Auto! Stolz mussen sie sein.

2008-03-04 @ 22:01:35
URL: http://apanfarsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0