Natur-expedition!

Det blev tyvärr inge holland denna gång pga jobb, har dock varit ute i det tyska vinterlandskapet på jakt efter att få se djur, jag såg rådjur, mullvads-högar, fåglar och en åsna!

Nästa vecka flyger jag hem till min lilla kabyss i Umeå efter en månad på resande fot, ska bli göddan att träffa alla vänner och ge en haj5 till min nya sambo stebbo, men jag stannar inte ens 2 veckor sen ska jag iväg på nya äventyr! 

Här kommer lite bilder från min natur-expedition.

     

//Lemke//

Kommentarer
Postat av: Apan

Måååå kan du inte ta med åsnan hem till Tomtebo, vi kan fixa ett stall i städskrubben där han kan bo...?
Geee mig den..

2008-01-14 @ 14:52:28
URL: http://tyskaapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0