Episk fest!

Igår bjöds det in en skara väl utvalda människor till vårat hem i Tomtebo för att ha en avskedsfest för apan som skall bege sig ut på ännu ett snowboardäventyr och för att jag har fått mig en ny stilig sambo vid namn Stiven.

Det hela började med en sansad och trevlig middag med levande ljus, senare på kvällen släpptes vansinnet lös och det stage-divades från spisen, folk klädde av sig nakna, Gnarly-boys gav live uppträdande och en ohyggligt massa dans och förfriskningar därtill + en massa annat bus!

Måste säga att det är mycket mycket fin umgängeskrets jag har, jag har valt ut ett gäng fina foton från gårdagen men en hel del av det som fotograferades igår kommer inte visas på denna blogg med tanke på känsliga läsare!

  Fint gäng!

Apan och Erik gillar varandra!

 Bra pepp!

Mer pepp!

 stage-dive från spisen!

//Lemke//


Kommentarer
Postat av: Toski

Das grösse Wienersnitchel kalas?

2008-01-23 @ 12:58:20
Postat av: R

Ni ser ju lönnfeta ut, fan! Dags att börja tänka på deffningen, eehhh??

2008-01-23 @ 21:26:39
Postat av: Apan

Vilken skiva det var den mest riviga husfesten på bra länge...
Det finns fler fina bilder från detta partaj men de måste gå igenom granskningsnämden... hmm

2008-01-24 @ 22:21:51
URL: http://tyskaapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0