Äntligen ser jag klart!

Förra året var ett märkligt men säkert nyttigt år, mestadelen av 2007 gick jag omkring i en bubbla där jag inte fick in i min tröga skalle att det jag en gång var så 100% säker på bara kunde försvinna, nu efter ett år känns det som jag börjar kunna se klart igen. Jag har gjort saker mot mina principer och saker som jag inte förtjänat göra mot mig själv, jag e ju snel!

Hursomhelst känns det verkligen bra att jag iaf försökte, mer kunde jag inte göra, har på känn att 2008 kommer bli ett sjukt bra år, jag menar det finns ju en del männsikor därute som gör mig speciellt glad och får mig på andra tankar!

Ja nu har ni fått bevittnat ett lite mer känsloladdat inlägg här på vår fina blogg, vilket bevisar att vi inte bara är stenhårda och tuffa snowboardåkare med alltför häftig attityd, på insidan döljer sig ena riktigt fina mjuka duudes!



//Lemke//


Kommentarer
Postat av: FarSan

Marcus, generositet är en viktig del av ditt "varumärke", det vet Vikke och jag som fick låna Gällkabunkern vid besöket utan någon "bokning". Vi är glada åt en vän som du! God fortsättning 2008!

//Guran II Rex//

2008-01-08 @ 08:54:40
URL: http://tyskaapan.blogg.se
Postat av: Lemke

Det är ju självklart att man ställer upp för fina killar som vikke o farSan, sånna buddys måste man ta vara på!

God fortsättning!!

2008-01-08 @ 09:21:13
URL: http://tyskaapan.blogg.se
Postat av: Apan

Du är som en plopp tysken.. Hård på utsidan men söt, kladdig och nästan lite sliskig på insidan he he...

2008 är året med stort Å vi tar d dit!
Ovan där tysken, nu lyfter rymdraketen!

2008-01-08 @ 23:01:00
URL: http://www.tyskaapan.blogg.se
Postat av: FarSan

M Uggla har skrivit en låt som passar såna som vi. Förresten har han skrivit låtar som kan passa på alla och allt. (jag tänkte spontant på fula gubbar...?)

2008-01-09 @ 10:01:41
URL: http://tyskaapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0