KÖLN!

Jag sitter på balkongen här nere i lägenheten i gamla stan i Köln och solen skiner, 14 grader vamt och jag rockar min Iron Maiden t-shirt, snaskar bananer och dricker Red Bull YEAHHH!!  Jobbar med min laptop i knät och skypar med kunder och leverantörer över hela Europa och inser att LIFE IS GOOD!

Jag har en hård vecka bakom mig, det har firats karneval duktigt och min kropp har tagit stryk av alkhol som runnit genom min kropp, jag kommer posta ett par smaskiga bilder senare, först måste jag bara samla mod.

Åker hem till Umeå på måndag, då ska det sändas radio på kvällen sen ska det höjstas pipe i Vännäs på tisdagen och resten av veckan kommer jag smyga omkring på Umeås gator och torg och bomba Klubb Köln affischer eller sitta och digga techno i tysk-kabyssen!

Postar lite pics på Köln bara för att!


 Dag!

 Skymning!

 Natt!

//Lemke//


Kommentarer
Postat av: Apan

Köln är wunderschön.. sitter å chillar i min tyskalands tisha nere i Michis källare/Albin lager och det är bara attt instämma Life is gut! blastade runt på bereget hela dagen och åkt puder.. I kväll tar vi oss en pilsner..

Ha d fint tysken så ses vi snart!

2008-02-08 @ 18:50:41
URL: http://www.tyskaapan.blogg.se
Postat av: Elza

Du har en fin stad tysken.

2008-02-08 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0