Nytt från Gnarly Boys!!

Ja vi har ju gjort oss ett nytt demo jag och Pär. Känns bra tycker jag att få spela, spela in och sedan bjuda er där ute i cyberrymden på några nya låtar som ni kan lyssna på i era mp3 spelare när ni är ute och cyklar eller står i köket och steker kyckling. Hoppas att det är något som ni diggar!

Konvolutet och låtarna finns tillgängliga här för nedladdning så ni kan bygga ihop ett alleles eget alster.

Gnarly Boys- Jan Boklöv (ZShare)

Gnarly Boys- Malmberget (ZShare)

Gnarly Boys- Blåa Drömmar (Zshare)


Mkt nöje

Apan och Isling




Kommentarer
Postat av: Tommy Rapp

Vilka feta låtar Gnarly Boys ! Man blir ju nästan lite sentimental när man hör låtar med namn som "Jan Boklöv" och allas gudomliga moder "Malmberget". Vilken rytm, vilken känsla och vilken stolthet !



Ni har behövts, ni är välkomna och ni har nu tagit över rallarnas och gruvarbetarnas gamla tradtioner med låtar från den kära hembygden.



Jag väntar på framtiden med stor spänning. Tänk när framtidens människor kommer sjunga om kommande nationalepos tillsammans med Gällivarevisan:



"Nattavaara-Karlssons färd över vattnen", "Kääntöjärvi-härkens guldår"

"Älgamon Sääskisafari"

"Borrarin Airijokin-polkka"

"Blott en styrketår i Granhult"

"Mina gamla vänner i Gälka Warriors"

"Bergets kung i Riksgränsen"

osv.

osv.



Keep up the good work boys ! Jag är stolt över er !

2008-08-04 @ 21:58:23
URL: http://www.ironhill.se
Postat av: FarSan

Tommy, jag fick en till tår på ögat när jag just läste din recension, du har så djävla rätt och har hittat dom rätta orden. Den första ögonfuktaren fick jag vid första genomlyssningen här i Senegal/Dakar/Almadies tidigare idag.



//FarSan//

2008-08-05 @ 03:03:39
URL: http://apanfarsan.blogg.se/
Postat av: J

ruskigt bra låtar

2008-08-11 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0