Backflipp on tour..

Ja men visst i Onsdag lärde mig paava att göra det alldeles förträffliga snowboard trixet backflipp. 26 år gammal, man kan säga att jag är en late bloomer när det kommer till baklänges volter på snö brett.

Lyckan efter att jag stompat min aldra första backflipp, ja det var obeskrivligt OS guld gånger 10. Jag lever nu mera efter novisen en backflipp om dagen.

För att verkligen infria detta löfte så gav sig jag Paava och Mackan P ut på jakt efter backflipp spots i Gällivare trakterna. Det visade sig att det fanns en massa potential för att slänga volter i Gällivares snöiga omnejd här är bild beviset..
                     
Spot 1 Plogkant utanför Hatta    Jag vevar runt en backjanne
                                                    
Spot 2 Mbgt spelet                       Hatta la Ribban med denna feta backjanne Nose.Mcp rippar
                                                    
Spot 3 Mbgt getto bergmansgatan.MCP breakar för att smälta in
Hatta backjannar jag gör M..som i X..treme to thä Mäx! Jag gör en backjanne kors i taket

//Apan//

Kommentarer
Postat av: elina från ava

wohoo! johan, du ska lära mig allt du kan!

2008-04-03 @ 23:29:12
Postat av: Nickis

Kan inte annat säga än att jag är imponerad över era konster. Kram och trevlig helg

2008-04-04 @ 12:45:39
Postat av: nord

man får ta och välkommna dig till klubben du måste helt sonika vara den absolut bästa snöbrädeåkaren som inte lastade bakåt. men nu gör du ju det,
och för att salutera händelsern ska jag åxå ta efter en om dan! sitter och väntar på steven den mannen prickar ALLTID dumpen ska åka kall puder HELA veckan.
Livet e Lätt
ÄT BLÅBÄR OCH SIMMA LUNGT

2008-04-06 @ 11:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0